Obrázek školy
Základní škola Havířov-Šumbark M. Pujmanové 17/1151 okres Karviná příspěvková organizace zřízena a financována statutárním městem Havířov
Jak se k nám dostanete

Důležité upozornění

Uzavření škol

Od 1. 3. 2021 se uzavírají školy pro všechny žáky a výuka 1. a 2. ročníků přechází na distanční. O případných změnách vás budeme informovat.


Stravné

Info ze ŠJ:

Žáci můžou vyzvedávat obědy od úterý 2. 3. 2021 pouze u zadního vchodu jídelny (od rampy), a to v časech: 11:00, 12:30 a 13:30 hod.

Stravné je opět všem automaticky odhlášeno na celý další týden, tj. od 8. 3. - 12. 3. 2021.

Žáci můžou vyzvedávat obědy pouze u zadního vchodu jídelny (od rampy), a to v časech: 11:00, 12:30 a 13:30 hod.

Ti, kteří nejsou přihlášení k obědu, mohou tak učinit přes e-stravu, nebo volat do jídelny a já je osobně přihlásím.

Radka Petrželková, vedoucí ŠJ


Zápis dětí do 1. tříd pro školní rok 2020/2021

PONDĚLÍ 12. 4. 2021

ÚTERÝ 13. 4. 2021

Forma zápisu bude upravena vzhledem k epidemiologické situaci. Veškeré informace budou zveřejněny na webových stránkách školy.

Do 1. ročníku budou zapsány děti:

  • které dovrší do 31. 8. 2021 šesti let věku
  • děti po odkladu školní docházky

Zákonný zástupce při zápisu předloží tyto dokumenty:

  • občanský průkaz
  • rodný list dítěte
  • v případě nástupu po odkladu školní docházky i potvrzení o odkladu

Pro odklad školní docházky je potřeba vyšetření v PPP a u dětského lékaře.

 


Informace o přijímacím řízení na střední školy

https://www.scio.cz/prijimaci-zkousky-na-ss/informace-o-prijimacich-zkouskach/


Distanční výuka pro 3. - 9. ročník pokračuje do odvolání.

Výuka od 1. 2. 2021

Po pololetních prázdninách nastupují prezenčně do školy pouze 1. a 2. ročníky. Ostatní žáci se budou vzdělávat distančně prostřednictvím aplikace Teams. Úkoly pro žáky, kteří se z technických důvodů nemohou připojit, budou opět přichystány ve vestibulu školy.

Příchod dětí do školy:

1. ročník         7:40

2. ročník         7:50


Stravné únor 2021

Stravné je opět všem automaticky odhlášeno na celý další týden 15.-19. 2. 2021.

Poslední týden v únoru jsou jarní prázdniny, obědy nejsou ani placeny.

Pokud škola nezačne ani po jarních prázdninách, opět budeme odhlašovat stravné po týdnech dle situace.

Stravné za únor Vám bude převedeno na platbu za duben.

Stravné za leden se převádí na platbu stravného na březen, bude doúčtován rozdíl jen pár dní (leden měl 19 dní, březen má 23 dní)

Výdej obědů do jídlonosičů:

PO 13:20-14:00 hod, ÚT 13:20-14:00 hod, ST 13:00-13:40 hod., ČT 13:20-14:00 hod, PÁ 13:00-13:40 hod

Radka Petrželková, vedoucí ŠJ


Informace o hodnocení za 1. pololetí 2020/2021

Výpis z vysvědčení dostanou 1. a 2. třídy 28. 1. 2020, žákům ostatních ročníků bude předán po návratu do školy.

Hodnocení žáků je zveřejněno v aplikaci Bakaláři.

Pokud rodiče nemají přístup k aplikaci Bakaláři, mohou požádat o informace třídní učitele.


Školní družina

Úhrada za ŠD za měsíc leden se žákům 3. - 5. ročníku převádí na další měsíc.


Žádáme rodiče, kteří mají děti ve školní družině, aby dávali dětem náhradní roušku. Děkujeme. ŠD


Nabídka pracovní pozice učitele

Základní škola Havířov-Šumbark M. Pujmanové 17/1151 okres Karviná přijme do svých řad kvalifikovanou učitelku nebo učitele (včetně absolventů nebo studentů závěrečných ročníků magisterského studia) s aprobací:

  • 1. stupeň,

  • 2. stupeň (libovolná aprobace s ochotou učit na 1. stupni).

Strukturovaný životopis zasílejte na skola@zsph.cz.

Nabízíme přátelské pracovní prostředí, možnost profesního růstu a sebevzdělávání, dobrou dopravní dostupnost, plný úvazek, dvanáctou platovou třídu a osobní ohodnocení.


Volby do Školské rady jsou odloženy.

Volby proběhnou ve chvíli, kdy dojde ke zrušení omezení volného pohybu osob nařízené krizovým opatřením Vlády ČR. Konkrétní termín bude zveřejněn na webu školy a na dveřích školy.


Výuka v období mimořádných opatření 

Upozorňujeme, že distanční výuka je povinná.

Prosíme o kontrolu Teamsů  a Bakalářů každý den a zajištění odevzdání domácích úkolů v termínu.

V případě absence na online výuce nebo nevyzvednutí si písemných zadání je nutné žáka do tří dnů omluvit.


Změna hesel k Office 365

Dnes, 5. 10. 2020, byla všem žákům školy změněna hesla pro přihlašování do Office 365 (Teams, pošta, cloud). Důvodem je příprava na distanční výuku a generování hesel pro žáky prvních ročníků. Postup k přihlášení a nové heslo najdete v Bakalářích. Děkujeme za pochopení.


SRPŠ - spolek rodičů a přátel školy momentálně nefunguje. Více informací v příslušné sekci.


Doporučený postup při akutních onecmonění v době pandemie COVID-19


 

Koronavirus

Nadcházející akce
Archiv novinek